dimanche 17 mars 2019

C5 Caswell


The third row is finished.  Next week, you will see my design wall.  I like  what I see.

C'est le dernier bloc complété de la troisième rangée.  La semaine prochaine, il y aura une photo  de mon mur qui est magnifique.  J'aime ce que je vois.


À la prochaine!
Céline

7 commentaires:

  1. What a beautiful block! Love those blues!

    RépondreSupprimer
  2. Love your fabric choices especially the vase. A gorgeous block indeed!

    RépondreSupprimer
  3. This is very beautiful. Wonderful choice of fabric and design ... :-) Pat

    RépondreSupprimer
  4. A very beautiful block and I do love your colour choices.

    RépondreSupprimer
  5. Another gorgeous Caswell block. :)

    RépondreSupprimer
  6. Et j'aime ce que je vois, aussi! Les tissus, les couleurs sont parfait.

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful!! I love your flowers.

    RépondreSupprimer

Au plaisir de vous lire!