dimanche 21 janvier 2018

Secret Garden...Secrets de mon jardin...

Some new little pieces are ready to be sewn for the Esther Aliu's Secret Garden quilt.

Plusieurs petites pièces sont maintenant prêtes à coudre pour former de petites fleurs.  Je progresse avec ma courtepointe d'Esther Aliu, Secret Garden.



I'm in late with the BOM schedule but as I now have the pattern for the center block, I begin that one and will proceed with the right order to help me in my motivation.

J'ai pris du retard dans la confection, en rapport avec le BOM.  Le centre de la courtepointe étant maintenant dévoilé, j'ai décidé de débuter sa confection pour essayer de coudre la courtepointe dans l'ordre, ce qui m'encouragera à continuer.


À la prochaine!

Céline

8 commentaires:

  1. Love your block! Very complicated vines you had to applique in place!

    RépondreSupprimer
  2. Ooh, I'm so glad you're making this quilt! I can't wait to see your version. Your applique work is always so inspiring.

    RépondreSupprimer
  3. This is a beautiful BOM, and your quilt will look fantastic!

    RépondreSupprimer
  4. Gorgeous! Can’t wait to see your progress on this beautiful quilt.

    RépondreSupprimer
  5. Your colors for this are going to be beautiful!

    RépondreSupprimer
  6. Those are really pretty blocks - so delicate looking! Can't wait to see how this turns out

    RépondreSupprimer

Au plaisir de vous lire!